Olin näköään saanut haasteen blogiini Janitalta, jotta vastataanpas tähän nyt :)

"Jokaisen haastetun täytyy vastata niihin viiteen kysymykseen, jotka haasteen antaja on esittänyt ja postata vastaukset blogiinsa. Valitse sitten 5 uutta haastettavaa ja linkitä heidät postaukseesi. Keksi 5 uutta kysymystä, joihin haastettujen tulee vastata. Älä haasta sitä henkilöä, jolta sait tämän."

1. Koirasi lempilelu? Oranssi narulelu.
2. Mikä on koiraharrastuslajeista itsellesi mieleisin?  Varmaankin junior handler, vaikka kaikki johon olen tutustunut on ollut hauskoja.
3. Missä lajeissa voisit kuvitella kisaavasi tavoitteellisesti? Varmaankin junior handlerissa tai agilityssä.
4. Mikä on maksimimäärä koiria, joita voisit omistaa yhtäaikaisesti? Luulen, että se olisi neljä. Luultavasti tulen omistamaan kuitenkin kaksi tai kolme koiraa tulevaisuudessa enintään, mutta uskon, että saattaisin pärjätä neljännenkin kanssa mikäli asun maalla ja isossa talossa.
5. Vakavin/raskain hetki, minkä olet koirasi kanssa kokenut? 
Se kun ymmärsin mihin kuntoon koirani olin päästänyt. En käyttänyt häntä lenkillä talvella, koska en halunnut mennä ulos. Toistin melkein jokapäivä "No minä sitten huomenna". Olin siis lapsen ja varhaisiän välimailla siihen aikaan. Onneksi tajusin Jaanan ja mätsäreiden ansiosta, että ei ole koiralle hyväksi jos se lihoo koko ajan. Syy oli siis minun ja sen tajuaminen oli todella vaikeaa. Siitä asti tein tunnollisesti lenkit ja olen yrittänyt välttää "teen sitten huomenna". Piksu on aina niin laiska, että häntä ei ole tarvinnut enerkian takia lenkityttää vaan lenkkeilyn. Onneksi se aika on ohi ja olen ymmärtänyt, että koiraa pitää lenkityttää säällä kuin säällä eikä vain kesällä.

Seuraaville kysymykset: (Lähetin haasteen Hennalle, Tarulle, Janitalle, Tanjalle ja Liisalle.)

Kerta Liisa ei kirjoita koirablogia kirjoitin sille erikseen toiset kysymykset:

Tässä siis Tarulle, Hennalle, Janitalle ja Tanjalle:

1. Miten päädyit kirjoittamaan blogia?
2. Kerroa jotain lempikoiraharrastuksesta?
3. Oletko löytänyt paljon uusia ystäviä koiraharrastuksessa?
4. Millä värillä kuvailisit koiraasi?
5. Oletko melkein samanlainen koirasi kanssa vai ihan erinlainen?


Ja tässä Liisalle:

1. Miten päädyit blogiin?
2. Mistä saat aihe ideoita?
3. Kerro jotain koirastasi?
4. Miten kuvailisit parasta ystävääsi?
5. Miten kuvailisit itseäsi viidellä sanalla?


Kysymysten keksiminen olikin yllättävän vaikeaa :D