Treenattiin piksun kanssa ja oikein yllätyin, kun pojalla oli energiaa! Kuka on varastanut  mun laiskan koiran ja tuonut sen tilalla energiapommin? Noh, mää tykkään enemmän tästä energiapommista. Liikkeet ja este meni hyvin. Seuruu... Ylensä se seuraa laiskasti kaksi metriä jälessä, mutta nyt se seurasi innokkaasti kaksi metriä edessä. Ööm, missä se kultainen keskitie? Ömm, ehkä me ei mennä ensiviikolla mölleihiin. Tai sit Ada pakottaa meiät sinne... :D

                 

Kukalle kävi kalpaisesti kun se tippui maahan.



Kukkaposeeraus


Sitte normi asioihiin. Tänään tuli jätettyä piksu kotia ja lähettyä Kaustiselle Liinalle. Ensin alkuun päätettiin lähteä korvakoruja laittamaan. Minä otin ensimmäisen rustokorun sen jälkeen, kun olin soittanut äipälle, että se kanssa maksaa sen takaisin. Noh, eihän se sattunut, kun ajattelin Liina-täytekakkua, (joka olisi varmasti ollut oikein maukas). Liisa oli siellä mukana kanssa ja kaupassakin käytiin. Minä ADHD tuulella taas ja hypin siellä ja löin Robin korttia omenalla päähän. Myyjä ilmeisesti huomasi, etten Robinista pitänyt, kun katseli minua moukkamaisesti. päätin ostaa hienon kukan ja päätin myös, että musta tulee maailman ensimmäinen kukkakasvattaja! Annoin kukalle nimeksi Airleades. 
Se oli punainen ja vähän niinkö hautajaiskukka. Kuvaa tulee kyllä kukasta.

Illalla me päätettiin tehdä pääkallo meikit (joista kuvaa tulee sitten kun Liisa niitä laittaa), uutta facebook meikkiä varten. Niistä tuli niin hyvät ja naurettavat, että päätettiin Liinan kanssa mennä halppikseen ne päällä, kunhan Liina maksaisi meille. Muutamia oudoksuvia katseita kyllä tuli, en tiiä miksi. 
Päätettiin Liisan ja Liinan kanssa, että jos e lähetään Pietariin syyslomalla, kun haetaan pentu kotia niin ne tulee mukaan, joka sopii oikein hyvin sillä perhe"lomat"... Oishan se kiva jos tehtäisiin jotain oikeastiyhessä, mutta luultavasti istuisin yksin vain mökissä korkeintaan Makke seurana, kun äippä ja iskä ois kävelyllä..









Nyyhkytys. Pentu vois tulla mulle jo kuuden viikon päästä, mutta se tulee vasta kymmenen, koska syysloma on silloin. Hiton koulu! Epäreilua on myös koulussa se, että jotkut saa vaihtaa luokkaa, mutta minä en.
Muutenkin koulun alku on rsyttävää, kun on niin kauhea stressi, ettei pysty kunnolla edes nukkumaan ja muutenkin. Mielummin kyllä palaisin töihiin, mutta ei voi mitään. sitä paitsi opettajat ei oo koskaan ollut oikein ihania minua kohtaan. Ei sillä, että alkaisin nyt angstaamaan, jotta pitää kyllä lopettaa enne kuintoteutan angsti numero 122344 :D



Dewilyn näyttelyhihna.